皆さん こんばんは! サンクチュアリー本店 代表の中村です・・
Hello everyone! This is Nakamura, Representative Director of Sanctuary’s head office.
大家好!我是SANCTUARY總公司的董事長中村!
台湾 4台目と なる RCMは、台北に 行った際 お世話になった Eddy さんから
オーダーを頂いた Z1-Rです!
Z1-R! This will be our fourth RCM for Taiwan ordered by Eddy, who did everything to ensure my visit to Taipei a success.
這是台灣的第四台RCM到台北時﹐幫忙我們許多的Eddy所訂製的 Z1-R!
これは、タンクのマウントピン・・
Mounting pins for the tank.
這是油箱的底座栓
今回 セパレートハンドル化に 伴い、この タンウマウントピンを 5mmほど 後方に
移動させてやります・・
The trend for one-peace handlebars presents some technical issue; move these tank mounting pins 5mm backward.
因為是可分離式把手﹐所以將這個底座栓往後方移動大約 5mm
ノーマルの ピンを、切り離し・・
Remove normal pins…
將標準的栓釘切割分離・・
5mmほど バックさせた 位置に 先ほどの ピンを 溶接してあげます。
Have those pins welded on to the point 5mm moved backward.
在往後調整5mm的位置上﹐將先前的栓釘焊接上去
続いては、シートレールの 後部を 切断・・
Then, cut the rear part of the seat rail.
接著將座墊軌道的後段切除
今回 この RCMー353は、シングルシート仕様に なりますんで
フレームに 大掛かりな 加工を 施します・・
As it happens, this RCM-353 has got a single-seater spec, so it calls for extensive modifications of the frame.
這次的RCMー353﹐因為要做成單座墊﹐所以框架會進行大幅施工
スッキリしました・・ (^ ^;) 実は この後の加工が、まだまだ 大変!・・
次回は リアサスペンション 取り付け部、レイダウン加工を 着手したいと 思います。
Cleaned up…. Actually, remaining parts of the project won’t be easy! Will work on fixing the rear suspensions next time.
變得清爽多了・・ 不過其實之後的改裝會更辛苦! 下次將會著手進行後方避震器安裝部的改裝
一方、こちらは エンジン・・
The engine..
另一方面﹐這是引擎・・
前回 お見せした エンジンは 分解され、綺麗に ガンコート塗装 されております!
The engine we showed you previously has been torn down and finished nicely with Gun-Kote!
上次給各位看的引擎已經分解好﹐並且以GUN-KOTE鍍膜的非常漂亮!
台湾の陳さん カレンさん Eddyさ~ん! 現在急ピッチで 進めてますからね~っ!
Hello Messrs. Chen, Karen, and Eddy! We are in full-throttle pushing forward..!
台灣的陳桑 Karen桑 Eddy桑~! 現在正加緊趕工中喔~!