皆さん こんばんは! サンクチュアリー本店 代表の中村です・・
Hello everyone! This is Nakamura, Representative Director of Sanctuary’s head office.
大家好!我是SANCTUARY總公司的董事長中村!
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台湾 4台目と なる RCMは、台北に 行った際 お世話になった Eddy さんから
オーダーを頂いた Z1-Rです!
Z1-R! This will be our fourth RCM for Taiwan ordered by Eddy, who did everything to ensure my visit to Taipei a success.
這是台灣的第四台RCM到台北時﹐幫忙我們許多的Eddy所訂製的 Z1-R!
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これは、タンクのマウントピン・・
Mounting pins for the tank.
這是油箱的底座栓
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今回 セパレートハンドル化に 伴い、この タンウマウントピンを 5mmほど 後方に
移動させてやります・・
The trend for one-peace handlebars presents some technical issue; move these tank mounting pins 5mm backward.
因為是可分離式把手﹐所以將這個底座栓往後方移動大約 5mm
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ノーマルの ピンを、切り離し・・
Remove normal pins…
將標準的栓釘切割分離・・
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5mmほど バックさせた 位置に 先ほどの ピンを 溶接してあげます。
Have those pins welded on to the point 5mm moved backward.
在往後調整5mm的位置上﹐將先前的栓釘焊接上去
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続いては、シートレールの 後部を 切断・・
Then, cut the rear part of the seat rail.
接著將座墊軌道的後段切除
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今回 この RCMー353は、シングルシート仕様に なりますんで
フレームに 大掛かりな 加工を 施します・・
As it happens, this RCM-353 has got a single-seater spec, so it calls for extensive modifications of the frame.
這次的RCMー353﹐因為要做成單座墊﹐所以框架會進行大幅施工
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スッキリしました・・ (^ ^;) 実は この後の加工が、まだまだ 大変!・・
次回は リアサスペンション 取り付け部、レイダウン加工を 着手したいと 思います。
Cleaned up…. Actually, remaining parts of the project won’t be easy! Will work on fixing the rear suspensions next time.
變得清爽多了・・ 不過其實之後的改裝會更辛苦! 下次將會著手進行後方避震器安裝部的改裝
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一方、こちらは エンジン・・
The engine..
另一方面﹐這是引擎・・
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前回 お見せした エンジンは 分解され、綺麗に ガンコート塗装 されております!
The engine we showed you previously has been torn down and finished nicely with Gun-Kote!
上次給各位看的引擎已經分解好﹐並且以GUN-KOTE鍍膜的非常漂亮!
台湾の陳さん カレンさん Eddyさ~ん! 現在急ピッチで 進めてますからね~っ!
Hello Messrs. Chen, Karen, and Eddy! We are in full-throttle pushing forward..!
台灣的陳桑 Karen桑 Eddy桑~! 現在正加緊趕工中喔~!