皆さん こんばんは! サンクチュアリー本店 代表の中村です・・
ベルギー Denis Diesel Services社、Mr.Luc さんからの依頼で 製作中の
RCM-338 (その5) ですっ!
Hello Everyone! I am Nakamura, representative director of Sanctuary’s headquarters.. It’s RCM-338 (vol. 5), which is now in production at the request of Luc from Denis Diesel Service in Belgium!
![CIMG4934.JPG](https://www.ac-sanctuary.co.jp/blogs/sanctuary/assets_c/2015/06/CIMG4934-thumb-437x327-37331.jpg)
フレームが 粉黛塗装工程から、戻って来ました。
The frame has come back from the powder coating process.
![CIMG4933.JPG-2](https://www.ac-sanctuary.co.jp/blogs/sanctuary/assets_c/2013/09/CIMG4933-thumb-437x327-26180.jpg)
いつ見ても 大変美しい 仕上がりで、気持ちが いいです・・ ♪
Beautifully finished, as always. It makes me feel good!
![CIMG4940.JPG](https://www.ac-sanctuary.co.jp/blogs/sanctuary/assets_c/2015/06/CIMG4940-thumb-437x327-37334.jpg)
では、恒例行事でも ある RCM シリアルプレートを、取り付けましょう!・・
Attaching an RCM serial plate as part of the routine.
![CIMG4938.JPG](https://www.ac-sanctuary.co.jp/blogs/sanctuary/assets_c/2015/06/CIMG4938-thumb-437x327-37337.jpg)
これだけは 世界共通・・ 日本も ベルギーも、ありません・・
RCMは 皆 同じ シリアルナンバーの 企画で、統一 されております。
It is a universal number, commonly used in Japan as well as Belgium. All the machines bear the universal serial number.
![CIMG4953.JPG](https://www.ac-sanctuary.co.jp/blogs/sanctuary/assets_c/2015/06/CIMG4953-thumb-437x327-37340.jpg)
SCULPTURE製 ステアリングステムに、OHLINS製 正立Fフォークを 固定・・
A front suspension of OHLINS is attached to SCULPTURE’s steering stem.
![CIMG4955.JPG-2](https://www.ac-sanctuary.co.jp/blogs/sanctuary/assets_c/2013/09/CIMG4955-thumb-437x327-26276.jpg)
リアサスペンションも 同じく、スウェーデンの OHLINS社製です
The rear suspension was also manufactured by OHLINS, a Swedish brand.
![CIMG4991.JPG](https://www.ac-sanctuary.co.jp/blogs/sanctuary/assets_c/2015/06/CIMG4991-thumb-437x327-37343.jpg)
この段階で エンジンも 進めておきます。 ある程度 進める事で、必要な部品や
作業が 見えて来る事が 多いので、同時進行が 能率 良かったりするんです。
In the meantime, we are doing some work on the engine, too. Such a simultaneous process is beneficial because it often helps us understand necessary parts and tasks.
![CIMG4992.JPG-2](https://www.ac-sanctuary.co.jp/blogs/sanctuary/assets_c/2013/09/CIMG4992-thumb-437x327-26378.jpg)
ミッションギアの 状態を チェック・・
Checking the conditions of the mission gear.
![CIMG4993.JPG-2](https://www.ac-sanctuary.co.jp/blogs/sanctuary/assets_c/2013/10/CIMG4993-thumb-437x327-26916.jpg)
ギアが スライドした際に 噛み合う、ドックの具合を 点検・・
この個体は 良好状態な 様です。
Looking at the dogs that engage when the gear slides. The component seems to be OK.
![CIMG4998.JPG-2](https://www.ac-sanctuary.co.jp/blogs/sanctuary/assets_c/2013/11/CIMG4998-thumb-437x327-27629.jpg)
ミッションギアの インプットシャフトに 組み込んだのは、おなじみ 後期型モデル
Z1000 POLICE用の、アルミクラッチハウジングです・・
What attached to the input shaft of the mission gear is an aluminum clutch housing of the late model Z1000 POLICE.
![CIMG5001.JPG-2](https://www.ac-sanctuary.co.jp/blogs/sanctuary/assets_c/2013/11/CIMG5001-thumb-437x327-27632.jpg)
クランクシャフトも 載せて、エンジンケースの 組み付け準備 完了です!
With a crank shaft mounted on it, the preparation for the engine case assembly has now been finished!
ベルギーの Denis Diesel Services社 Mr.Lucさ~んっ!・・
次回 更に グッと 進んだ展開を、お見せ致しますね~っ!!
Luc-san at Denis Diesel Service in Belgium! I believe next time we can present you far more progress!
To Be Continued