こんにちは、サンクチュアリー本店の中村です。
Hello Everyone! I am Nakamura, representative director of Sanctuary’s headquarters.
イギリスTonyから製作依頼頂いた RCM‐513 Z1(Part‐5)です!
This is RCM-513 Z1 (Part-5) requested by Tony in the UK!
サイドスタンドに小さなブラケットを溶接・・・
Welded a small bracket to the side stand ...
サイドスタンドを払った際に 適切な位置で止まるストッパーを
溶接してあげました。
I welded a stopper to stop at the appropriate position when releasing the side stand.
先日組み上がった車体に 電気系統パーツを取り付けて行きます。
I will attach electrical system parts to the assembled body.
メーターはカワサキ純正をリビルドしたもので、スピードメーターは
Tonyから指示されたマイル計です。
I rebuilt a genuine Kawasaki meter. The speedometer is a mileage meter specified by Tony.
ハーネスは全て新品ですが、カプラや端子など問題ないかを一つ一つ
確認し、手直しをしながら組み付けます。
(7) All harnesses are new, but I will check each one for problems such as couplers and terminals when assembling them.
Tonyから頼まれたポジションの低いステップを単品製作する為
ひとまずダミープレートを作って仮固定してみました。
I made a dummy plate and temporarily placed it to make a single low step requested by Tony.
ステップ位置が問題ないと確認できた所で CADを使い図面を作成。
After confirming that the position of the step is OK, I created a drawing using PC CAD.
Tony専用に一つだけ製作する、スペシャルなステップKITです!
It is a special step KIT made only for Tony!
続いてはブレーキホースを組み立てる事に。
Next to build is the brake hose.
RCMでは もうおなじみ、イタリア Allegri社製のホースで
特殊な専用フィッティングクランパーを用いて鉸めます。
I will use a dedicated fitting clamper with a hose made by Allegri Italy, known for RCM.
Allegri製ショルトシステムホースは フルードリークが起こらない
信頼性の高いホースです。
It is a hose reliable not to cause liquid leakage called shortt system made by Allegri.
車体回りが概ね出来上がりましたので、いよいよエンジン組み立てに
入りました!
The vehicle body is almost finished, so it's time to assemble the engine!
イギリスのTony!
ここに来て順調に進行してますよ~っ!
あと3週間あれば完成しますんで、期待してて下さいねーっ!
Tony in England! Everything is going great! It will be complete in 3 weeks! Get excited!
To Be Continued